شرکت مسافرتی تای گشت

09121133160 - 02122573531

شرکت مسافرتی تای گشت

09121133160 - 02122573531

درباره جزیره پوکت( نویسنده شرکت مسافرتی تای گشت )

کارگزار مستقیم تایلند
تنها مجری تورهای گروهی تایلند
02122573531
09121133160
www.Thaigasht.com


درباره پوکت (کوه یا تپه)
PHUKET

این مروارید دریای آندامان با 543 کیلومتروسعت و 700000 نفرجمعیت عنوان بزرگترین جزیره تایلند را به خوداختصاص داده است که درقسمت جنوب غربی درکناردریای آندامان در867 کیلومتری بانکوک قراردارد.

       

پوکت به خاطرسواحل زیبا با شنهای سفید وآبهای نیلگون شهرت جهانی دارد و درآن تا چشم کارمی کند جنگل وکوه دیده می شود.این جزیره دارای 3 شهربه نامهای موآنک  -MuangتالانگTalang  وکاتو Katoمی باشد.

      

درپوکت خیابانی است به نام بنگلارود Bangla Road که شبیه واکینگ استریت Walking Street پاتایاست که درساحل پاتونگ قراردارد.درپوکت قیمتها 2 برابر پاتایا می باشد وهزینه کرایه ماشین بسیاربالاست مثلا برای یک مسیرمعمولی توک توک 200 بات می گیرد.

تاریخچه پوکت

این شهردرزمان حکومت سوخوتای به نام تالانگ Talang نامیده می شد تا اینکه درسال 1786 رامای اول نام این شهررا به پوکت که به معنی کوه یا تپه می باشد تغییرداده است.

آب و هوای پوکتWeather Phuket

پوکت دارای 2 فصل می باشد

فصل خشک = ازماه نوامبرتا آوریل(آبان تا فروردین)

(دما روزها 30 وشبها 20 درجه C با میانگین بارندگی 8/33mm)

فصل بارانی = ازماه می تا اکتبر(اردیبهشت تا مهر)

( دما روزها 27 وشبها 17 درجه C با میانگین بارندگی 5/386mm)

طریقه رفتن به پوکت

هواپیماAirport

قیمت بلیط هواپیما ازبانکوک به پوکت 4200 بات ومدت آن 100 دقیقه می باشد.دربانکوک پرواز ازفرودگاه دون موآنگ انجام می شود.حداکثربارشما بایستی 15 الی 20 Kg باشد زیرا جریمه اضافه بارکیلوئی 5 $ می باشد. فرودگاه پوکت درساحل مای کائوقراردارد.

قطارTrain

دربانکوک شما بایستی برویدایستگاه مرکزی راه آهن به نام هوای لامفونگ ودرآنجا بلیط تهیه کنید برای شهرسوراتانی به قیمت 1600 بات برای کوپه درجه 1 و1100 بات برای کوپه درجه 2.مدت این سفر13ساعت می باشد. ساعت رفت ازبانکوک 8 – 30/18 و30/19 و ساعت برگشت ازسوراتانی 6 – 12 و16 می باشد.سپس ازسوراتانی با اتوبوس حرکت کنید به سمت شهرساتون که قیمت آن نفری 400 بات و مدت آن 4 ساعت می باشد از شهرساتون با مینی بوس بروید اسکله شهرساتون به قیمت نفری 100 بات وازآنجا بوسیله کشتی به قیمت نفری 450 بات به پوکت بروید مدت این سفر 20 ساعت می باشد.

تلفن ایستگاه قطارسوراتانی :                        311213 – 77 – 0066

اتوبوسBus

دربانکوک شما ازطریق ترمینال جنوب به نام سای دای مای به ترمینال شهرساتون درخیابان پانگ گنوا درمدت 14 ساعت می روید که هزینه آن با اتوبوس VIP به همراه عصرانه - شام و صبحانه 2000 بات وبا اتوبوس معمولی بدون خدمات 1200 بات می باشد وازترمینال تا اسکله شهرساتون با مینی بوس به قیمت نفری 100 بات می روید وازآنجا بوسیله کشتی به قیمت نفری 450 بات به پوکت می روید مدت این سفر17 ساعت می باشد.

تلفن ترمینال اتوبوسرانی سوراتانی :               200032 – 77 – 0066

                       62119977 – 7 – 66  /// 6211480 – 7 – 0066   

       

جشن های پوکت

جشن ارواح گرسنه Por Tor Festival

این مراسم درماه آگوست درمعابد چینی ها برگزارمی شود که درآن شرکت کنندگان غذاهای مخصوص مردگان را درست کرده وبه همراه گل وشمع به مردگان خود هدیه می دهند.آنها براین عقیده هستند که ارواح آزاد شده ازدنیای مردگان می توانند ازاین غذاها تغذیه کنند.

جشن گیاهخواریVegetarian Festival

این جشن دراولین روزازنهمین ماه قمری چینی که معمولا یکی از روزهای مهر ماه می باشد به مدت 9 روزتوسط چینی ها برگزارمی شود.که درآن شرکت کنندگان درحالت خلسه بدنهای خود را سوراخ سوراخ کرده و بطور دسته جمعی حرکات عجیبی ازخودشان به نمایش می گذارند.آنها درطول این 9 روزفقط ازغذاهای گیاهی تغذیه می کنند.

               

جشن کارناوال

این جشن دریکی ازروزهای ماه نوامبر(آبان) درساحل پاتونگ برگزارمی شود که درآن نمایش های باشکوهی همراه با کنسرت های متنوع با زرق وبرق بسیارزیاد به اجرا گذاشته می شود.

               

جشن Blues Arcadia Resort

این جشن دریکی ازروزهای بهمن ماه درساحل Karon برگزارمی شود که درآن انواع گروههای محلی وبین المللی موسیقی های خود را می نوازند.

جشن سال نوتایلندی Songkran

این جشن در 13 الی 15 ماه آپریل (فروردین) درسرتاسرتایلند برگزارمی شود که درآن مردم پس ازادای احترام به بزرگترهایشان و شستن بودا در هیاهوئی وصف ناشدنی به یکدیگر آب می پاشند(توضیح کامل دربخش درباره تایلند گفته شده است).

مسابقات پوکت

مسابقات موج سواریSurfing Champion Ships

این مسابقات درماه ژوئن (خرداد) درساحل Kalim - درماه سپتامبر (شهریور) درساحل  Kata و درماه اکتبر (مهر) درساحل Kamala برگزارمی شود.

             

مسابقات قایقرانیKings Cup

این مسابقات دریکی ازروزهای ماه جولای (تیر) درخلیج Chalong و همچنین دریکی ازروزهای ماه نوامبر (آبان) درساحل Kata به مدت یک هفته درسطح استاندارد وبین المللی برگزارمی شود.

             

مسابقات 3 گانه Laguna

این مسابقه دریکی ازروزهای آذر ماه درساحل Bang Tao برگزارمی شود که دارای 3 مرحله می باشد.مرحله اول 8/1 کیلومترشنا کردن - مرحله دوم 55 کیلومتردوچرخه سواری ومرحله سوم 12 کیلومتردویدن می باشد.

       

مسابقه دوچرخه سواریCycling

این مسابقه دریکی ازروزهای ماه آپریل (فروردین) به مدت یک هفته در ساحل Patong برگزارمی شود.

            

مسابقات بین المللی کریکتInternational Cricket Matches

این  مسابقه  دریکی از روزهای  ماه  آپریل  (فروردین)  دراستادیوم کارون Karon برگزارمی شود.

مسابقه کشتی هاShips Champion

این مسابقه دریکی ازروزهای ماه فوریه  (بهمن) برگزارمی شود که درآن کشتی ها ازسواحل پوکت - کرابی و پنگ نگا عبورمی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

خلیج های پوکت

خلیج مایا Maya Bay

این خلیج بخشی ازمجمع الجزائر فی فی می باشد که درفی فی کوچک قراردارد.این خلیج توسط 3 صخره به ارتفاع 100مترازسه طرف محاصره شده است که دارای سواحلی زیبا - مرجان های رنگارنگ و ماهی های استوائی می باشد که البته بهترین جا برای شنا کردن می باشد.بهترین زمان برای رفتن به این خلیج ازماه نوامبر ( آبان) تا آپریل ( فروردین) می باشد زیرا دریا دراین زمان آرام می باشد.

خلیج چالانگChalong Bay

این خلیج در 11 کیلومتری شهرپوکت قراردارد که سواحل آن به شکل نیم دایره می باشند.این مکان مناسب شنا کردن نیست زیرا این خلیج درمنطقه مواد معدنی قراردارد وآب همیشه دراینجا گل آلود است وفقط مسافران از این مکان برای رفتن به جزائردیگراستفاده می کنند.

        

خلیج سینSehn Bay

این خلیج کوچک درنزدیکی ساحل نایهان قراردارد که پرازسنگهای زیبا می باشد.

خلیج پانگ نگا Phang Nga Bay

این خلیج درشمال شرقی پوکت قراردارد که دارای صخره های آهکی و صاف می باشد.

       

سواحل پوکت

پوکت دارای 10 ساحل تفریحی می باشد که شلوغترین آنها درکناره غربی این جزیره قراردارند.مهمترین سواحل پوکت ساحل پاتونگ - کارون - کامالا و کاتا می باشند که سواحل کاتا وکارون ازساحل پاتونگ زیباترهستند ولی ازآن خیلی فاصله دارند وهزینه کرایه تاکسی درپوکت بسیاربالاست.

ساحل مای کائو MAI KHAO BEACH

این ساحل با 9 کیلومترطول طولانی ترین ساحل پوکت می باشد که درآن لاکپشت ها تخم گذاری می کنند ودرآن جیرجیرک های زیادی وجود دارند.

       

ساحل نای یانگ NAI YANG BEACH

این ساحل مکان مناسبی برای غواصی است که دارای مرجان ها - ماهی ها وحیوانات دریائی می باشد.لاکپشت ها ازماههای آبان تا بهمن دراینجا تخمگذاری می کنند.

       

ساحل نای تانNAI THON BEACH

این ساحل در25 کیلومتری پارک سیرینات قراردارد که مناسب شنا کردن می باشد.

       

ساحل لایان LAYAN BEACH

       

ساحل بنگ تائو BANG TAO BEACH

این ساحل در24 کیلومتری شهرپوکت و6 کیلومتری روستای Cherng Talay   قراردارد که دارای تعداد کمی رستوران می باشد.مردم این روستا ازطریق ماهیگیری وکشاورزی امرارمعاش می کنند.این ساحل نیزمناسب شنا کردن می باشد.

              

ساحل پن سیا PAN SEA BEACH

ساحلی کوچک با شنهائی سفید وهتل های گران قیمت که منتظرپذیرائی از ثروتمندان می باشد.

            

ساحل سورین SURIN BEACH

این ساحل در 26 کیلومتری شهرپوکت قراردارد.این ساحل به خاطرداشتن سواحلی زیبا با شنهای سفید رنگ ودریائی نیلگون درمیان توریستها و مردمان محلی ازمحبوبیت خاصی برخوردارمی باشد ولیکن مناسب شنا کردن نمی باشد.

               

ساحل لائم سینگ LAEM SING BEACH

            

ساحل کامالا KAMALA BEACH

این ساحل در 26 کیلومتری شهرپوکت قراردارد که بعد ازساحل سورین و شبه جزیره سینک قراردارد.این ساحل درشمال ساحل پاتونگ برروی تپه ای زیبا قرارگرفته است.مساحت این ساحل 2 کیلومترمی باشد که محل مناسبی برای شنا کردن است.اکثرمغازه ها ورستوران ها دراینجا می باشند.

            

ساحل کالیم KALIM BEACH

درمسیرساحل پاتونگ قراردارد.دریا دراین قسمت کوچک ودارای سنگهای زیبائی می باشد.

            

ساحل پاتونگ PATONG BEACH

این ساحل در 15 کیلومتری شهرپوکت قراردارد که با طولی درحدود 9 کیلومترطولانی ترین ساحل پوکت را به خود اختصاص داده است (همانند ساحل مای کائو).این ساحل محبوبترین وشلوغ ترین ساحل پوکت می باشد که انواع واقسام رستوران ها و مراکزخرید درآن قرارگرفته است.

            

ساحل تری ترانگ TRI – TRANG BEACH

            

ساحل کارون KARON BEACH

این ساحل با درختان موزفراوان درکنارساحل کاتا می باشد که دارای 3 خلیج به نامهای خلیج کاتا نای - خلیج کات وخلیج کارون می باشد.این ساحل بعدازساحل پاتونگ رتبه دوم را درشلوغی به خود اختصاص داده است که کمی خلوت ترازپاتونگ می باشد ودارای انواع مغازه ها و رستوران ها می باشد.هزینه تاکسی ازاین ساحل تا ساحل پاتونگ 350 بات می باشد.

            

ساحل کاتا KATA BEACH

این ساحل رتبه سوم را از نظر شلوغی دارد که با درختان نخل فراوان در 17 کیلومتری شهرپوکت قراردارد که به 2 بخش کاتا کوچک Yai Kata وکاتا بزرگ تقسیم Noi Kata می شود.این ساحل درماه می (اردیبهشت) تا اکتبر (مهر) مناسب موج سواری می باشد دراینجا رستوران ها ومکانهای ماساژ وجود دارند.

ساحل نای هارن NAI HARN BEACH

این ساحل در 18 کیلومتری شهرپوکت درقسمت جنوبی ساحل پاتونگ قرار دارد که شما می توانید ازطریق ساحل راوای و یا شبه جزیره پاروم تیپ به این ساحل بروید.دراین ساحل به خاطروجود موجهای سنگین امکان شنا کردن وجود ندارد.

       

ساحل راوایRAWAI

این ساحل در 17 کیلومتری شهرپوکت درمسیرخلیج چالانگ قراردارد. دریا دراین منطقه مناسب شنا کردن می باشد.

      

جزائرپوکت

پوکت دارای 39 جزیره می باشد که بیشترین آنها درسمت شرق قراردارند.

جزیره فی فی Phi Phi Island

این جزیره درغرب دریای آندامان دراستان کرابی شهرستان موئینگ قرار دارد که فاصله آن تا جزیره پوکت 48 کیلومترمی باشد.سرتا سراین جزیره را صخره های آهکی – سواحل شنی وغارهای پنهان فرا گرفته است.

مساحت این جزیره 42 کیلومترمربع می باشد که دارای ساحلی به طول 8 کیلومترمی باشد.دراین جزیره هیچ وسیله نقلیه ای وجود ندارد یعنی دراین جزیره شما اگربخواهید جائی بروید بایستی با پای پیاده - گاری و یا با دوچرخه بروید.دراین جزیره امکان اقامت وجود دارد ولی هتل ها ازشبی 4000 بات به بالا شروع می شوند که به خاطرگران بودن برق همه فاقد یخچال وتلویزیون می باشند.

جزیره فی فی دارای 2 فصل می باشد:

فصل گرم = ازماه دی تا فروردین با دمای میانگین 25 درجه سانتی گراد فصل بارانی = ازماه اردیبهشت تا آذربا دمای میانگین 35 درجه سانتی گراد

بهترین زمان برای سفربه جزیره فی فی ازماه آبان تا ماه بهمن می باشد زیرا دراین زمان دریا آرام است.

جزیره فی فی خود از6 جزیره تشکیل شده است که شامل بیدا نوک – بیدا نوی – مامبو – فی فی بزرگ و فی فی کوچک می باشند که مهمترین آنها فی فی بزرگ Phi Phi Don و فی فی کوچک Phi Phi Lei می باشند که درفاصله 2/2 کیلومتری یکدیگر قراردارند.جزیره کوچک ساکن ندارد ولی درجزیره بزرگ مسلمانان جنوب تایلند زندگی می کنندازجاذبه های تفریحی فی فی بزرگ سفربا قایق پاروئی(Kayaking)- صخره نوردی(Rock Climbing) درصخره های تونسای وهین تاک -غواصی(SNORKELING)دربخشهای جنوبی جزیره می باشند و ازجاذبه فی فی کوچک تنهی بازدید ازغار(Viking Cave) به طول 2/3 کیلومترمربع می باشد که دزدان دریائی درآن زندگی می کردند.همچنین این جزیره دارای چند بازاربسیارشلوغ نیزمی باشد.

هزینه ترانسفربه فی فی

ازپوکت به فی فی نفری 500 بات وبالعکس

ازکرابی به فی فی نفری 350 بات وبالعکس

ازپوکت به فی فی وهمان روزبازگشت به پوکت نفری 850 بات

ازکرابی به فی فی وهمان روزبازگشت به کرابی نفری 600 بات

 

جزیره جیمزباندJames Band Island  (Phang Nga Bay)

این جزیره در 15 کیلومتری جزیره پوکت قراردارد.علت نامگذاری این جزیره به این نام به خاطر بازی کردن هنرپیشه آمریکائی به نام راجرمور درسال 1960 درفیلمی ازسری فیلمهای 007 دراین جزیره می باشد.هزینه سفربه این جزیره برای بزرگسالان 1600 وکودکان 900 بات می باشد.

تلفن : 209154 – 76 – 0066 /// 5375664 – 81 – 0066

جزیره لانتاLanta Island

ازجزیره فی فی به این جزیره 2 ساعت راه است که قیمت آن با کشتی 600 بات  می باشد.قیمت هتل دراین جزیره از شبی 2000 بات به بالا می باشد دراطراف این جزیره 4 جزیره به نامهای جزیره ان گای - جزیره ماه - جزیره موک وجزیره چوک قراردارند.

      

جزیره یویای Yao Yai Island

این جزیره درشهرپانگوا قراردارد.دربالای این جزیره روستائی است که ماهیگیران درآن زندگی می کنند.درپوکت ازطریق اسکله بانرونگ شما می توانید به این جزیره بروید.دراین جزیره هتل نیز وجود دارد.

             

جزیره مای تای پوکتاینMaitai Island

این جزیره دارای انواع مرجان های دریائی زیبا می باشد که بهترین مکان برای غواصی است.دربالای این جزیره امکان استراحت نیزوجود دارد.

جزیره بان پوکتاینBon Island

جزیره کوچکی است که مناسب شنا کردن می باشد واصلا جای استراحت ندارد.طریقه رفتن به این جزیره ازساحل واوای یا ساحل لیم کا می باشد که مدت آن 10 دقیقه است.

جزیره ناخانای پوکتاینNakha Noi Island

جزیره کوچکی است درشمال شرق پوکت که محبوبیت آن به خاطرپرورش مروارید دراین جزیره می باشد.ساحل این جزیره مناسب شنا واستراحت می باشد که دارای هتل ورستوران نیزمی باشد.

جزیره نارگیل پوکتاینCoconut Island

این جزیره درشرق جزیره پوکت قراردارد که با قایق ازساحل لیم هین درمدت 15 دقیقه به آن می رسید.دراین جزیره شما میتوانید با اجاره کردن قایق به ماهیگیری بپردازید.دراین جزیره هتل نیزوجود دارد.

                 

جزیره رنگ یای پوکتاین Rang Yai Island

این جزیره کوچک درشرق جزیره پوکت قراردارد که دارای باغ مروارید - کشتی سواری ودوچرخه سواری می باشد.

جزیره هی پوکتاینHey Island

این جزیره دارای ساحل شنی ومرجانهای دریائی زیادی می باشد.مسافران ازطریق ساحل راوای بعد ازطی کردن 5 کیلومتربه این جزیره می رسند.

جزیره لون پوکتاینLon Island

این جزیره دارای کوه - جنگل وقایق سواری می باشد.لنج ها هرروز راس ساعت 8 الی 9 صبح ازخلیج چالانگ حرکت می کنند.

جزیره تاپویایTapoyai Island

مسافران با 10 دقیقه قایق سواری ازخلیج ماکام به این جزیره می رسند بالای این جزیره رستوران وهتل قراردارند.

جزیره خای ناک پوکتاینKhai Nak Island

این جزیره درنزدیکی جزیره پوکت قراردارد که دارای مرجان های گوزنی وماهی هائی به شکل ببرمی باشد.سواحل این جزیره مناسب شنا کردن می باشد.رفتن به این جزیره ازبندرلیم هین امکان پذیرمی باشد.

جزیره سی ریSire Island

این جزیره در 4 کیلومتری جنوب شرقی پوکت به مساحت 20 کیلومترمربع قراردارد.دراین جزیره دربالای کوه مجسمه بودا قرارگرفته است.

شبه جزیره کاKa Peninsula

این شبه جزیره در16 کیلومتری شهرپوکت قراردارد که دارای ساحلی کوچک می باشد.کشتی ها برای حمل ونقل مسافربه این جزیره می آیند.

شبه جزیره پاروم تیپParom Tip Peninsula

این شبه جزیره در2 کیلومتری ساحل راوای قراردارد.آب دراینجا سبز رنگ می باشد.

جزیره کوه Koh Island

این جزیره در 3 کیلومتری ساحل راوای قراردارد که دارای طبیعت زیبائی می باشد.

جزیره راچایایRacha Yai Island

این جزیره دارای خلیجی به نام نامتاتوک می باشد که به شکل اسب است. رفتن به این جزیره ازایستگاه چالانگ به مدت 2 ساعت به طول می انجامد.

جزیره راچانایRacha Noi Island

این جزیره در10 کیلومتری جزیره راچایای می باشد.دراین جزیره آب سبز رنگ ومناسب شنا کردن نمی باشد وفقط مناسب ماهیگیری می باشد.

آبشارهای پوکت

آبشارتون سایWaterfall  Ton Sai

این آبشاردر22 کیلومتری شهرپوکت درخیابان تیپ کاسات تیری درپارک حیات وحش Khao Phra Thaeo درمنطقه Thalang قراردارد.

           

آبشاربنگ پایWaterfall  Bang Pae

این آبشارکوچک با ارتفاع 12 متردر 4 کیلومتری آبشارتون سای درپارک حیات وحش Khao Phra Thaeo درمنطقه Thalang قراردارد.

           

تورهای پوکت

تورجزیره فی فیPhi Phi Island  

این تورتوسط قایق های تندروازساعت 8 الی 17 برگزارمی شود که شامل:

1-  رفتن به جزیره میمون ها

2-  رفتن به جزیره باغ مرجانی وافسانه هین کلانگ

3-  رفتن به جزیره بامبو

4-  رفتن به خلیج تان سای

5-  رفتن به جزیره غیرمسکونی فی فی کوچک

6-  رفتن به جزیره مسکونی فی فی بزرگ

7-  رفتن به خلیج مایا

برای رفتن به این جزیره بایستی به اسکله ساحل پاتونگ مراجعه کنید تا قایق ها شما را درمدت 2 ساعت به جزیره فی فی برسانند.

قیمت این توربرای بزرگسالان 1800 بات وبرای کودکان 1200 بات همراه با ناهاروترانسفرمی باشد.

تلفن تورگردان جزیره فی فی                       209154 – 76 – 0066

             

تورجزیره جیمزباند  James Band Island(Phang Nga Bay)

دراین تورشما 4 جزیره (Naka – Panak – Hong – James bond) را بازدید می کنید که آخرین آنها جزیره جیمزباند می باشد.دراین جزیره شما با قایق های کوچکی به نام کانو Kanoe به ظرفیت 2 نفربه همراه یک پاروزن برروی دریای فانگ نگا بای به سمت دیواره ای بلندی می روید که درزیرآن یک حفره کوچکی به طول 50 مترقراردارد این حفره به قدری کوچک است که بایستی درون قایق ها درازبکشید.بعد ازگذشتن ازاین حفره شما وارد بهشت گمشده می شوید محوطه ای محصوربا صخره هائی بلند وپوشیده ازدرختان سربه فلک کشیده که ازمیان درختان صدای انواع پرندگان به گوش می رسد وهمچنین اززیرآب انواع درختان بیرون آمد اند. این تورتوسط کشتی ها ازساعت 8 الی 17 به قیمت 1800 بات برای بزرگسالان و 1200 بات برای کودکان همراه با ناهاروترانسفربرگزارمی شود.

تلفن تورگردان جزیره جیمزباند                       209154 – 76 – 0066

توررافتینگ (رودخانه وحشی)

این تورشامل فیل سواری– شوء فیل ها – جنگل نوردی – ATV و رودخانه وحشی می باشد.درابتدا بوسیله ماشین پس ازطی 90 دقیقه به محل اجرای تورمی رسیم سپس به مدت 60 دقیقه سوار برفیل ها می شویم - بعد به مدت 30 دقیقه درمیان جنگل پیاده روی می کنیم - سپس 30 دقیقه با موتور چهارچرخ درجنگل رانندگی می کنیم تا به محل رافتینگ برسیم.طول این رودخانه 5 کیلومترمی باشد که بهترین زمان برای برگزاری این توردر فصل باران می باشد یعنی بین ماههای ژوئن (خرداد) تا نوامبر (آبان).

این تورازساعت 8 صبح الی 17 بعد ازظهربه قیمت 1800 بات برای بزرگسالان و1500 بات برای کودکان برگزارمی شود.

رستورانهای پوکت


Lai Mai Restaurant
دراین رستوران غذاهای تایلندی سرومی شود.

آدرس:Patong Shopping Center

Baluch

دراین رستوران غذاهای هندی سرومی شود.

آدرس: Horizon Beach Restaurant Taveewong Road

Rengaya

دراین رستوران غذاهای ژاپنی سرومی شود.

آدرس: Roayal Paradaise Hotel shopping Arcade

Joye’ Seafood

دراین رستوران غذاهای دریائی سرومی شود.

آدرس: Soi Kebsub

Tantawan Restaurant

دراین رستوران غذاهای ایتالیائی سرومی شود.

آدرس: Thara Patong Beach Resort

Baan Rim Pa

دراین رستوران غذاهای تایلندی سرومی شود.

آدرس: north end of Patong Beach

Patong Seafood

دراین رستوران غذاهای تایلندی سرومی شود.

آدرس: Beach Road

It’s Alive ! Seafood

دراین رستوران غذاهای تایلندی سرومی شود.

آدرس: Beach Road

Otowa

دراین رستوران غذاهای تایلندی سرومی شود.

آدرس: North end Patong Beach

Da Maurizie

دراین رستوران غذاهای تایلندی سرومی شود.

آدرس: Far north end of Patong Beach

Kalim Sunset

دراین رستوران همه نوغ غذا سرومی شود.

آدرس: North of Patong in Kalim

Sala Bua

این رستوران با غذاهای عالی و فضائی بازآماده پذیرائی ازشما می باشد.

آدرس: Puket Cabana – Patong Beach

Crystal Bay

دراین رستوران انواع غذاهای تایلندی و اروپایی سرومی شود.

آدرس: 4 km nirth of Patong past the Amari Coral Beach

Long Beach Terrace

بهترین رستوران ناحیه مرکزی  منطقه کارون است که دارای دید بسیارعالی می باشد و شما می توانید دراین رستوران انواع غذاهای ایتالیایی - دریایی واستیک را میل کنید.

آدرس: Tavern Plam Beach

Old Siam

رستوران تایلندی با دکوروغذای تایلندی عالی که شما می توانید شام را در بالکن این رستوران میل نموده و ازنمای زیبای شهرهمراه با رقص سنتی تایلندی لذت ببرید.

آدرس: Tavern Plam Beach

Sala Thai

اگرمی خواهید غذای خود را درباغی سرسبز با انواع غذاهای تایلندی وغربی میل کنید می توانید سری به این رستوران بزنید.

آدرس: Marina Cottage south Karon

کارگزار مستقیم تایلند
تنها مجری تورهای گروهی تایلند
02122573531
09121133160
www.Thaigasht.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.