شرکت مسافرتی تای گشت

09121133160 - 02122573531

شرکت مسافرتی تای گشت

09121133160 - 02122573531

جاذبه های توریستی هواهین ( نویسنده شرکت مسافرتی تای گشت )

کارگزار مستقیم تایلند
تنها مجری تورهای گروهی تایلند
02122573531
09121133160
www.Thaigasht.com


جاذبه های توریستی هواهین

ایستگاه قطار Train Station

این ایستگاه در زمان رامای چهارم ساخته شده است که درمرکزشهر قرار دارد و رتبه 8 زیباترین ایستگاه های جهان را به خود اختصاص داده است.

کاخ سلطنتی وانگ کلای کانگ ون Wang Klai Kang Won

این کاخ درسال 1929 میلادی به دستور رامای ششم و بوسیله یک معمار ایتالیائی درساحل چا آم ساخته شده است که درماه های اسفند تا فروردین خانواده سلطنتی به این کاخ می آیند.درمواقعی که آنها نباشند بازدید برای عموم ازساعت 30/8 الی 30/15 آزاد می باشد.تلفن: 511115 – 32 – 0066

            

هتل سوفیتلSofitel Hottel

این هتل 80 سال پیش به منظورپذیرائی ازمهمانان پادشاه بنا نهاده شده است

       

دهکده خرید پلارن وات Plaern Wat Shopping Village

این دهکده درنزدیک کاخ کلای کانگ ون Klai Kong Won قراردارد که درآن تعداد زیادی ساختمان چوبی قهوه ای رنگ به سبک معماری دهه 50 قراردارند.این دهکده دارای رستوران وهتل می باشد که ازساعت 10 صبح به بعد بازهستند.درآخرهفته دراین دهکده جشن باشکوهی برگزارمی شود.

            

پارک سنتورینی Santorini Park

این پارک درساحل چا آم قراردارد که تفریحات آن شامل پارک آبی شهربازی - ساختمانهای کلاسیک - رستوران ومغازه های فانتزی می باشد.

تلفن : 772999 – 32 – 0066WWW.SANTORINIPARKCHAAM.COM     

کوه خائوتاکیب Khao Takib

این کوه بزرگترین جاذبه هواهین می باشد که در14 کیلومتری جنوب هواهین قراردارد که درآن میمون های زیادی زندگی می کنند و دردل آن یک معبد قراردارد که روزانه کلی گردشگربرای دیدن آن به اینجا می آیند.

معبدهوایمونگکول خائوتاکیب Wat Huaymongkol Khao Takib

این معبد بدستور ملکه سیریکیت Sirikit  در 10 کیلومتری جنوب هواهین ساخته شده است که بزرگترین مجسمه بودا دردنیا درآن قراردارد.این معبد هرروزتوسط بسیاری ازبودائیان زیارت می شود زیرا آنها معتقدند این مجسمه دارای نیروی افسانه ای می باشد.

       

معبد هواهینWat Ampharam

این معبد بسیاربزرگ با راهبان زیاد درمرکزشهرهواهین قراردارد.

            

معبد بورفای Wat Borphay

این معبد در5 کیلومتری شهرهواهین قراردارد ومحبوبیت آن به خاطر ماهی های زیبا وخاص آن که درنهرهای معبد زندگی می کنند می باشد.

           

پارک ملی سم روی یوتKhao Sam Roi Yot National Park

این پارک به کوهستان سیصد قلعه معروف است که در 60 کیلومتری شهر هواهین قراردارد که با ماشین 45 دقیقه طول می کشد.مساحت این پارک 68 کیلومترمربع می باشد.دراین پارک شما با تالاب های زیبا – غارها و پرندگان مهاجرمواجه می شوید.ازجاهای دیدنی این پارک می توان به ساحل هات لام سالا (در3 کیلومتری شمال پارک قراردارد که پرازدرختان کاج ویک غارمعروف می باشد)– ساحل هات سام پرایا (در5/3 کیلومتری دفترپارک قراردارد)– غارتام سای (در 9 کیلومتری دفترپارک قراردارد که با کرایه کردن چراغ نفتی می توانید داخل غار را بازدید کنید) وغار تام کائو (در 15 کیلومتری شمال دفتر پارک قراردارد که درآن گونه های جالبی ازگیاهان دیده می شود)اشاره کرد.

            

پارک ملی کائنگ کراچان Kaeng Krachan National Park

این پارک به مساحت 2915 کیلومترمربع بزرگترین پارک ملی تایلند محسوب می شود.این پارک درنزدیکی شهرهواهین درمنطقه پتچابوری Petchaburi درساحل چا آم قراردارد.ازجاذبه های این پارک می توان به جنگل ها زیبا– آبشارهای بلند– دریاچه های کم نظیر–غارهای طولانی و انواع پرندگان اشاره کرد.دراین پارک امکان اقامت شبانه نیزوجود دارد.

       

آبشار نامتوک پالائو

این آبشاردر60 کیلومتری شهرهواهین قراردارد که بهترین زمان برای آمدن به این آبشارساعات اولیه صبح بین ماههای آبان تا فروردین می باشد   

                

دهکده فیل ها

درسمت غرب هواهین دهکده ای به نام دهکده فیل ها قراردارد که درآنجا شما می توانید سواربرفیل شده ودرجنگل به گشت وگذاربپردازید.درنزدیکی این دهکده باغ پروانه قراردارد که درآنجا با زندگی حشرات آشنا می شوید.

            

پارک حیوانات

دربخش شمالی شهرهواهین قراردارد که درآن انواع خاصی ازگوزن ها – پرندگان و میمون های گردن دراز زندگی می کنند.

               

بوکس تایلندیMuay Thai

این مبارزه هرشب دراستادیوم Thai Boxing Garden درخیابان Poon Suk برگزارمی شود.

       
کارگزار مستقیم تایلند
تنها مجری تورهای گروهی تایلند
02122573531
09121133160
www.Thaigasht.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.